Etwining projektas „Our children's journey of value“.

 E-twining projektas „Our children's journey of value“ 

Kauno lopšelio darželio „Vilnelė“ Gintarėlių grupės ugdytiniai dalyvauja etwining projekte.

    Mokytojai nubalsuoja tinkamiausią datą mokytojų virtualiam susitikimui, kuriuo bus pradedamas projekto įgyvendinimas

Mokytojų apklausa

Visi užsiregistravę projekte dalyvauja virtualiame susitikime, kurio metu yra aptariama kaip bus įgyvendinamas projektas.

Projekto mokytojų susitikimas


Sukuriamas žemėlapis, kuriame mokytojai nurodo 2-3 vertybes, jomis remiantis bus įgyvendinamas projektas

Vertybių žemėlapis


Gintarėlių grupės ugdytiniai dalyvauja apklausoje, renka labiausiai patinkančią talismano formą.

Talismano formos apklausa

Išrenka pasiūlo ir išrenka vieną labiausiai patinkantį elementą talismanui
Nubalsuotas pridedamas elementas talismanui

Sukurtas talismanas, kuriame kiekviena grupė pridėjo skirtingus elementus
Projekto sukurtas talismanas

Sukurtą talismaną reikėjo pagaminti 3D. Buvo pasirinka pirštukinės lėlės modelis.

Pagaminamas projekto talismanas

Projekto metu mokytojai kūrė plakatus ir logotipus. Vaikai išreiškė savo nuomonę renkant projekto logotipą.

Logotipo apklausa

Vaikų nuomone gražiausias logotipas buvo sukurtas (Evi Kompiadou& Fotini Katsirnma, Graikija).

Logotipas surinkęs daugiausiai balsų

Vaikai išreiškė savo nuomonę renkant projekto plakatą.

Vaikai balsavo renkant projekto plakatą


Tarptautiniu mąstu daugiausiai vaikų balsų surinkę plakatai



Vaikai dalyvavo apklausoje apie vertybes. Vaikams buvo rodoma paveiksliukas ir pasakoma vertybė, vaikai pasirinko paveiksliuką, kuris jų nuomone atspindi vertybę.

Vaikai dalyvauja apklausoje apie vertybes

Vaikai siūlė talismanui vardus, kiekviena grupė įrašė po 1-2 vardus iš kurių buvo sukurta apklausa. Vaikai dalyvavo apklausoje. Daugiausiai balsų surinko vardas „Coco“. 

Talismano vardo apklausa

Mokytojai susiskirstė komandomis, pasirenkant po vertybę. Pasirinktai vertyvei mokytojai kurs rašys veiklų planą, kurs interaktyvų žaidimą. 

Mokytojų pasiskirstymas komandomis

Įgyvendinamos veiklos padedančios suprasti vaikams apie vertybes

Pagarba

Vaikai susipažino su talismanu „Coco“. Buvo skaitoma istorija, kurios pagalba vaikai susipažino su talismanu „Coco“. Tuomet vaikai atsakinėjo į kklausimus iš girdėtos istorijos. 

klausosi istorijos apie pagarbą 

Vaikai klausėsi istorijos apie laimingą hipopotamą. Istorijoje buvo atskleidžiama pagarba gyvūnams.  Taip pat vaikai atsakinėjo į klausimus, diskutavo.

Pagarba gyvūnams

Interaktyvus žaidimas, kuris padeda suprasti apie skirtingas pagarbos formas. 

Interaktyvus žaidimas

Pagarba kitokiems. Vaikai mėgino patirti ką reiškia būti „aklu“, turėti kojos ar rankos negalią. Išsakė nuomonę kaip jautėsi atliekant veiklą.

Pagarba kitokiems

Pagarba sau. Vaikai piešė savo portretą, veidrodyje žiūrint į savo atvaizdą išsakė mintis kurios kylant žiūrint į save, išsakė sau pagyrimus.

Pagarba sau

Meilė


Vaikai klausėsi istorijos apie Meilės spindulėlį. Diskutavo.

Istorija „Meilės spindulėlis“

Vaikai kūrė meilės medžius. 

Meilės medis



Comments