Etwining projektas „Our children's journey of value“.
E-twining projektas „Our children's journey of value“
Kauno lopšelio darželio „Vilnelė“ Gintarėlių grupės ugdytiniai dalyvauja etwining projekte.
Mokytojai nubalsuoja tinkamiausią datą mokytojų virtualiam susitikimui, kuriuo bus pradedamas projekto įgyvendinimas
![]() |
| Mokytojų apklausa |
Visi užsiregistravę projekte dalyvauja virtualiame susitikime, kurio metu yra aptariama kaip bus įgyvendinamas projektas.
![]() |
| Projekto mokytojų susitikimas |
![]() |
| Vertybių žemėlapis |
![]() |
| Talismano formos apklausa |
![]() |
| Nubalsuotas pridedamas elementas talismanui |
![]() |
| Projekto sukurtas talismanas |
Sukurtą talismaną reikėjo pagaminti 3D. Buvo pasirinka pirštukinės lėlės modelis.
![]() |
| Pagaminamas projekto talismanas |
Projekto metu mokytojai kūrė plakatus ir logotipus. Vaikai išreiškė savo nuomonę renkant projekto logotipą.
![]() |
| Logotipo apklausa |
Vaikų nuomone gražiausias logotipas buvo sukurtas (Evi Kompiadou& Fotini Katsirnma, Graikija).
![]() |
| Logotipas surinkęs daugiausiai balsų |
Vaikai išreiškė savo nuomonę renkant projekto plakatą.
![]() |
| Vaikai balsavo renkant projekto plakatą |
Tarptautiniu mąstu daugiausiai vaikų balsų surinkę plakatai
![]() |
Vaikai dalyvavo apklausoje apie vertybes. Vaikams buvo rodoma paveiksliukas ir pasakoma vertybė, vaikai pasirinko paveiksliuką, kuris jų nuomone atspindi vertybę.
![]() |
| Vaikai dalyvauja apklausoje apie vertybes |
Vaikai siūlė talismanui vardus, kiekviena grupė įrašė po 1-2 vardus iš kurių buvo sukurta apklausa. Vaikai dalyvavo apklausoje. Daugiausiai balsų surinko vardas „Coco“.
![]() |
| Talismano vardo apklausa |
Mokytojai susiskirstė komandomis, pasirenkant po vertybę. Pasirinktai vertyvei mokytojai kurs rašys veiklų planą, kurs interaktyvų žaidimą.
![]() |
| Mokytojų pasiskirstymas komandomis |
Įgyvendinamos veiklos padedančios suprasti vaikams apie vertybes
Pagarba
Vaikai susipažino su talismanu „Coco“. Buvo skaitoma istorija, kurios pagalba vaikai susipažino su talismanu „Coco“. Tuomet vaikai atsakinėjo į kklausimus iš girdėtos istorijos.
![]() |
| klausosi istorijos apie pagarbą |
Vaikai klausėsi istorijos apie laimingą hipopotamą. Istorijoje buvo atskleidžiama pagarba gyvūnams. Taip pat vaikai atsakinėjo į klausimus, diskutavo.
![]() |
| Pagarba gyvūnams |
Interaktyvus žaidimas, kuris padeda suprasti apie skirtingas pagarbos formas.
![]() |
| Interaktyvus žaidimas |
Pagarba kitokiems. Vaikai mėgino patirti ką reiškia būti „aklu“, turėti kojos ar rankos negalią. Išsakė nuomonę kaip jautėsi atliekant veiklą.
![]() |
| Pagarba kitokiems |
Pagarba sau. Vaikai piešė savo portretą, veidrodyje žiūrint į savo atvaizdą išsakė mintis kurios kylant žiūrint į save, išsakė sau pagyrimus.
![]() |
| Pagarba sau |
Meilė
Vaikai klausėsi istorijos apie Meilės spindulėlį. Diskutavo.
![]() |
| Istorija „Meilės spindulėlis“ |
Vaikai kūrė meilės medžius.
![]() |
| Meilės medis |

.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

.png)



.jpg)
.png)



.jpg)



Comments
Post a Comment